Gothic 1 Remake
Legenden er tilbage Genbesøg Valley of the Mines i denne tro genskabelse af den genredefinerende RPG i en åben verden. Udforsk en håndlavet, organisk åben verden, der reagerer dynamisk på dine handlinger. Uanset om du er en erfaren Gothic-veteran eller du for første gang bliver kastet ud i kolonien, så kan du se frem til en sand RPG-oplevelse med uforlignelig ubegrænset udforskning. Velkommen til kolonien Kingdom of Myrtana er blevet invaderet af en ubønhørlig horde af orker. Kong Rhobar II er desperat efter kraftige våben til at slå dem tilbage med, og han beordrer masseudvinding af magisk malm, som skal udføres i Khorinis' miner alle de fanger, de kan skaffe. For at sikre, at ingen flygter, sætter kongen sine dygtigste magere til at skabe en magisk barriere. Men noget går frygteligt galt, magien løber løbsk, og alle bliver fanget indeni. Fangerne gør oprør og forvandler minen til et lovløst område, der bliver regeret af koloniens mest brutale indsatte. Nu skal kongen forhandle med disse nye regenter, mens der opstår spændinger mellem minens fraktioner. Under al denne kaos vil ankomsten af en ukendt fange ændre alting ... En sand RPG-oplevelse Gothic 1 Remake forbliver tro mod den originale oplevelse, og spillet er blevet genopbygget fra bunden, mens følelsen af ubegrænset udforskning og tilfredsstillende progression er blevet bevaret. Koloniens mørke og barske verden er medrivende og rig på detaljer, og NPC'erne samt de vilde dyr følger realistiske daglige rutiner, der ikke afhænger af spilleren. Spillets grundsøjler forbliver intakte, men genskabelsen forbedrer oplevelsen med udvidede og mere detaljerede missionstråde, ekstra NPC-rutiner og reaktioner, nye rejseevner og et helt moderniseret kampsystem. Funktioner Tro genskabelse: Oplev den originale RPG-klassiker fra 2001, der er komplet genopbygget med moderne teknologi, som bevarer dens ikoniske stemning, men forbedrer gameplayet, så du får en glat og dynamisk oplevelse. Omfattende gameplay: Fordyb dig i over 50 timers gameplay, hvor du kan udforske koloniens store og farlige verden. Opdag nye og gamle hemmeligheder, udfordrende kampe og unikke NPC'er, der hver har deres egne historier at fortælle. Dynamisk levende verden: Udforsk en farverig verden, hvor indbyggerne passer deres dagligdag med arbejde, søvn, måltider og kampen om at overleve, hvilket giver denne medrivende verden dybde og realisme. En forgrenende historie: Vælg hvilken af de tre fraktioner, du vil alliere dig med, og som har indflydelse på, hvordan dine evner og spillestil udvikler sig, og hvordan dette ægte eventyr udspiller sig. Forbedret kampsystem: Behersk et moderniseret kampsystem, der opdaterer originalens grundlæggende mekanismer, så du får en glattere og mere dynamisk oplevelse, mens det samtidig er tro mod dets velovervejede og taktiske rødder. Spil som den navnløse helt: Styr skæbnen for en livslang indsat, som skal overleve i en forræderisk verden fyldt med vilde dyr, ældgammel magi og farlige fjender.