Flipping Death
Da Penny dør under mystiske omstændigheder, vågner hun og opdager, at hun er blevet vikar for SELVESTE DØDEN! Dette vikarjob kommer med en ny evne: evnen til at skifte mellem de levendes og de dødes verden! I dette gådeplatformsspil skal hun bruge denne evne, samt sin kløgt, hvis hun håber på nogensinde at opgrave mysteriet om sin død. Spring mellem platforme, løs gåder og hjælp de døde hvile i fred ved at besidde de levende og få dem til at danse rundt, som du lyster, i dette komedieeventyrspil skabt af Zoink Games, skrevet af af Ryan North, der har vundet Eisner-prisen. - Hop mellem verdener: Bevæg dig hurtigt mellem de levendes og de dødes verden. - Besid de levende: Styr deres lemmer, og læs deres tanker for at løse gåder. - Spil Døden: Du er bare vikar, men livets og dødens ultimative magt er i dine hænder. - Dyk ind i en rig og farverig verden: Udforsk levende miljøer i pop-up-stil, og kæmp dig vej gennem en virkeligt original historie!