Flat Heroes
Hvornår har du sidst følt dig som en helt? Flat Heroes belønner dig med den gode gamle følelse af at overleve umulige baner sammen med et gnidningsfrit moderne design i minimalistisk stil. Med enkle bevægelser - Løb. Hop. Sprint. Angreb. - og bekvem styring, opfordrer Flat Heroes dig til stilfuldt at finde vej på, og overleve, over 300 håndlavede baner, ødelægge de mest episke bosser der findes og være den ægte to-dimensionelle helt (eller helte!), som du altid har drømt om at være. Let at lære og svært at mestre; det er let at forstå og endnu lettere at lære, men lad det ikke narre dig! Som spillet skrider frem bliver du sat overfor stadig sværere udfordringer, som kræver, at du mestrer spillets styring på din vej til at blive en ægte helt. Og mens Flat Heroes leveres i en meget minimalistisk kunststil, er den krydret med fantastiske effekter, der gør det til en virkelig unik oplevelse. Kan du ikke komme længere i spillet eller vil du gerne overleve længere i udfordringstilstandene? For intenst til at du kan klare det alene? Lad dine venner deltage i festen; Flat Heroes er den perfekte fællesoplevelse i sofaen! Inviter et par venner, køb en pizza og overvind udfordringerne sammen!