Farm Together
Den ultimative landbrugsoplevelse! Fra skaberne af Avatar Farm kommer Farm Together , den ultimative landbrugsoplevelse! Start fra bunden, med et lille plot, og slut med en stor gård, der strækker sig længere end øjet kan se! Dyrk din gård Dyrk afgrøder, plant træer, tage vare på dyrene og meget mere! Tilbring dine hårdt tjente penge til nye bygninger og genstande til din gård! Optjen erfaring og lås op flere ting og bygninger! Hop på din traktor og fremskynde opgaverne, men pas på, eller du løber tør for brændstof! Tag den med ro Bo så længe du vil! I Farm Together [/ b] går tiden, selvom du ikke er online, så kan du være sikker på, at du får noget at lave, når du kommer tilbage senere. Administrer din gård alene, eller giv adgang til dine venner eller åbne den helt for offentligheden og begynde at dyrke sammen! Et simpelt tilladelsessystem giver dig mulighed for at begrænse, hvad fremmede kan gøre, så de kan hjælpe med på gården uden risiko for vandalisering. Tilpas din gård og dit udseende Du har masser af tilpasningsartikler til din rådighed: Hegn, veje, bygninger, dekorationer ... Vis dit havearbejde og dine dekorationsfærdigheder til dine naboer! Og glem ikke dit tøj! Tilpas din avatar og din traktor til din smag og besøg dine venners gårde!