Evolve
BEMÆRK: Alle multiplayer-servere til Evolve vil lukke den 3. september 2018. Efter denne dato vil alle spiltyper og features, der kræver onlineservere, ikke længere fungere. Du vil kunne spille singleplayer eller peer to peer-multiplayer, efter at serverne er lukket, og du vil beholde alt indhold, du har købt. Gå venligst til support.2k.com for at få flere oplysninger og læse en FAQ om serverlukningen. Evolve er et ægte multiplayer-skydespil til den nye generation med hæsblæsende fire-mod-én-action. Den ene spiller styrer uhyret og skal undgå og narre holdet af fire spillere, der alle har unikke færdigheder. Som uhyret kan spilleren udvikle sig og blive stærkere, men som jægerne har man fordelen af at være i overtal. Med endeløse kombinationer af jægere, uhyrer, baner og spiltyper er en jagt aldrig magen til den foregående. Den stærkeste overlever – men er det dig? DET ER TID TIL AT VÆLGE SIDE. På Broken Hill Mine-banen skal spillerne finde rundt i et labyrintisk minesystem, der er fyldt med genveje og blindgyder. Broken Hill Foundry-banen byder på et industrielt økosystem med mere arkitektur, vertikale kampområder og masser af nye omgivelser, der kan ødelægges.