Endzone - A World Apart: Survivor Edition
I 2021 sprang en gruppe terrorister en række atomkraftværker rundt omkring i verden i luften og sendte verden ud i kaos. Kun nogle få havde held til at flygte ned i nogle undergrundsanlæg ved navn »Endezoner«. 150 år senere vender menneskeheden tilbage til overfladen – under din kommando! I et ekstremt fjendtligt miljø, som er fyldt med radioaktivitet, forurenet regn, ekstremt ændret klima og et folk, der drømmer om et bedre liv. Læg dig i selen for at få gode idéer, og hjælp dit folk ind i en tid med fremgang og nye opfindelser. Kom i gang med at vise dit værd som leder.