Dead End Job
I Dead End Job er du i en vild og skør verden, hvor du skal kæmpe mod spøgelser. Dette co-op-skydespil med to joystick genereres undervejs, spænder en vakuumrygsæk på din ryg og anbringer en plasmablaster i hånden på dig. For dig er det blot endnu en dag på kontoret. Du kan spille som Hector Plasm, der arbejder hos Ghoul-B-Gone – ‘førende eksperter inden for paranormal skadedyrsbekæmpelse’ – og du får til opgave at befri hjemsøgte kontorer, restauranter og andre bygninger for de uønskede gæster. Har du, hvad der kræves for at blive den bedste bekæmper af skadedyr? Spil alene eller fang spøgelser med en ven i drop in/drop-out-co-op, som fungerer uden problemer i hovedhistorien. Elsker du 90'ernes tegnefilm? Det gør vi også, og vi voksede op med deres overdrevne, forsimplede, ulækre humor. Vores kærlighed til dem flyder over i spillet ligesom ektoplasmaen gør. Se hver eneste næsehår i et skørt, livlig spil, der vækker hverdagsting til live i form af forskruede spørgelser, der skal suges op.