Curved Space
Inspireret af arkadeklassikere, skal spillerne her jage efter power-ups og opgraderinger af våben, mens de undviger fjendens ild, sprænger interdimensionelle insekter i luften og kæmper mod enorme bossmonstre. Enkel at lære, når du kæmper dig vej gennem den forgrenede, historiedrevne kampagne, men svær at mestre, når du jager æren på ranglisterner. Nøglefunktioner En nytænkelse af den gammeldags Shmup: Nyd den højenergiske action, som traditionelle 2D-shoot-em-ups giver i et forkrænget 3D-rum. Du kan klatre op på mure, vend dit miljø omvendt, og opleve betagende udsigter. Spil din stil og stryg til tops på ranglisterne: Oplev din rumpilots rystende rejse i Kampagne, tag ud på nye udfordringer, test dine færdigheder, og find din plads på ranglisterne i Daglige løb, Arena, Overlevelse og endeløse spiltilstande. Rid med på Synthwave-bøljen: Kom i zonen med et højenergisk synthwave-soundtrack i partnerskab med FiXT Neon, med kunstnere som Scandroid, 3Force og Fury Weekend. Opgrader og skyd dem ned: Saml en overflod af evner og våbenopgraderinger. Alle våben er forskellige (fra lasere til flammekastere til ukrudtsbekæmpere!) og alle udstyret med deres egne overdrive-tilstande! Tilstande Kampagne: Påtag dig rollen som en energisk høstmaskine midt i en galaktisk edderkopinvasion. Dine valg får dig til at påtage dig en af ​​tre potentielle versioner af spillets hovedperson for at bekæmpe invasionen på asteroider, rumstationer og andre intergalaktiske stadier. Hver unik version tager historien i en anden retning. Arena: Tag imod over 60 randomiserede udfordringer fra spillets kampagne, for at få en chance for at få dit navn på den lokale rangliste. Overlevelse: Kæmp dig vej gennem bølger af angribere, hvor hver bølge præsenterer en ny, sværere udfordring. Endeløst: Tag dig af bølger af randomiserede udfordringer fra kampagnen såvel som yderligere mål, når du tilpasser dig, hvad spillet beslutter at kaste din vej. Dagligt løb: Du får en chance hver dag, for at gennemføre dette daglige løb og opnå den højest mulige score. Kom du ikke på ranglisten i dag? Der er altid en ny udfordring i morgen.