Conan Chop Chop
Kæmp i Wrath-a-Thon, en djævelsk udfordring, som den onde magiker Thoth-Amon har sat op for at fange Hyborias helte. Knus, dræb og lemlæst dine fjender med et arsenal af vilde våben, når du og dine venner kæmper mod ondskabens håndlangere. Opgradér din landsby, opgradér dine færdigheder, og opgradér dig selv (helt seriøst, det her spil gør dig til en bedre person). Conan Chop Chop er det allermest episke og realistiske spil med tændstikfigurer, der nogensinde er lavet i barbaren Conans univers. Opdag en vidunderligt voldelig verden fyldt med episke bosskampe, dødbringende grotter og uendelige mængder bytte- og genstandskombinationer. ONLINE OG LOKALT CO-OP Du kan vælge at redde verden alene, men Conan Chop Chop sætter for alvor fut under festlighederne, når du træder ind i spillets multiplayerkaos. Med online eller lokalt co-op for op til 4 spillere kan du kæmpe alene, med vennerne eller med tilfældige folk, når du skal redde verden fra undergang. UNIKT HELTEGALLERI Vil du gå direkte i flæsket på fjenderne i nærkamp, eller vil du hellere smadre dem på afstand? Vælg fra et galleri af Hyborias mest berømte helte, lige fra den sværdsvingende Conan til mesterskytten Bêlit. Hug, skyd eller bare smadr dine fjender i småstykker. STIG I NIVEAU MED DINE FIGURER Når du dør i Conan Chop Chop, bliver du kun stærkere. Brug erfaringen, du får fra hver gennemgang, til at låse op for figurspecifikke fordele og færdigheder for at hævne dig på fjenderne, der fik dig ned med nakken. Opbyg et evnetræ for hver figur, og opdag deres unikke færdigheder. MASSEVIS AF KOMBINATIONER Lær nye færdigheder, mens du rejser til verdens fjerneste hjørner og hugger magiske amuletter, våben og panser. Eksperimentér med forskellige kombinationer for at opdage potentielt kraftfulde færdigheder og nye måder at spille på. EN MAGISK GENERERET VERDEN Der er ikke to gennemgange af Chop Chop, der er ens, takket være processuelt genererede baner og grottelayouts. Opdag nye butikker, udfordringer og skatte for hver gennemgang. NÅDESLØSE BOSSKAMPE Afprøv din styrke mod unikke bosser som fx kæmpesandormen fra Koth og frostkæmpen fra Vanaheim. Nogle bosser vandrer endda rundt i vildnisset, bevogter gyldne kister, mægtige artefakter og andre skatte.