Colt Canyon
Tag din revolver, og red din partner i et stemningsmættet og intenst roguelike-spil. Colt Canyon er et skydespil i 2D, hvor du styrer en cowboy, eller en anden karakter, hvis mission er at redde deres kidnappede partner fra skånselsløse banditter. Grib dit våben og TNT og skyd dig vej gennem en fjendtlig kløft med skjulte skatte, våben, forhindringer og blodtørstigt udskud. Måske kan du redde flere end blot din partner. Men pas på. Du er ikke færdig, når du har reddet din partner. Du skal også hjem igen...