Catastronauts
Saml dine venner og slut jer til den hæderkronede rumflåde i dette tempofyldte party-spil! Kan du håndtere den konstant truende katastrofe og holde sammen på dit fartøj længe nok til at smadre de fjendtlige invasionsstyrker? Reparér systemer, sluk brande, armér torpedoer, undgå dødbringende soludbrud, udslet dine venner og klon dem tilbage igen. Det er alt sammen en del af livet som katastronaut! Lad dig hverve i dag! Lokal co-op Styr dit fartøj alene eller sammen med vennerne i hold med 2-4 spillere og indtag rollerne som mandskabet på et rumskib, mens I må stå fast under de fjendtlige angreb – samarbejde er vejen til succes! Det ultimative party-spil Spring ind og spil med det samme uden først at skulle lære kompliceret styring – enhver kan blive katastronaut! Men det er ikke alle, som kan overleve udfordringerne i det ydre rum...