Capcom Beat 'Em Up Bundle
Genoplev guldalderen for arkadespil i samarbejde med Capcom Beat 'Em Up Bundle! Denne omfattende samling inkluderer syv klassiske spil, der hver har forskellige multiplayer-muligheder, online-funktioner og detaljerede gallerier! Nu er det slut med at tabe! Tilpas sværhedsgraden, eller giv dig selv flere liv, så du kan gennemføre spillene. Du kan spille både de engelske og japanske versioner! Samlingen indeholder: Final Fight, Captain Commando, The King of Dragons, Knights of the Round og Warriors of Fate samt to spil, der tidligere var utilgængelige på konsoller: Armored Warriors og Battle Circuit! Saml vennerne, og giv fjenderne BANK!