Candivity
Du er ved at dykke ned i et sukkersødt eventyr! Kombinér slik, og gør dig klar til en sukker-overdosis! NY VERSUS-TILSTAND! Kapløb om at lave det største stykke slik, mens du bruger smarte taktikker til at bremse din modstander. Slip drilske power-ups løs, og bevis, at du er den ultimative slikmester! Saml ekstraordinære kræfter, der kan redde dig fra enhver klistret situation. Bland dem sammen — måske skaber du noget endnu stærkere! Rejs gennem verdener fulde af overraskelser. Hver har sine egne udfordringer. Kan du mestre dem alle og lave den største søde sag? Funktioner: - Online-leaderboards til at vise dine evner! - Co-op-tilstand til at teste teamwork! - Versus-tilstand til at sabotere dine venner! - 2 kort med vilde mekanikker! - Fantastiske power-ups, der ændrer spillet! - Fuld tilpasning af navn og karakter - Et sødt og charmerende visuelt udtryk Gør din dag sødere med en ny highscore!