Cake Invaders
Skyd for at beskytte menneskehedens værdifulde slik fra horderne af lækkersultne rumvæsner! Japanerne elsker deres berømte tysk-inspirerede Baumkuchen-kager, og lækkersultne væsner fra hele universet har også opdaget disse lækre godbidder! Er du klar til en udfordring, hvor du skal beskytte de dyrebare desserter mod rumvæsenernes angreb? De sultne angribere nærmer sig i en rask strøm og vil have fingrene i den vigtige Baumkuchen-kage, som befiinder sig i dit rumskib. Forsvar og skyd angriberne med din minigun for at beskytte Baumkuchen-kagen! Hvis du bliver ved med at besejre angriberne med din minigun, vil en mystisk Baumkuchen dukke op, der lyser i regnbuens farver! Hvis du skyder den ned, får du eksplosive kugler, du øger din besætning eller noget helt andet. Jo længere du kommer frem i spillet, jo flere og stærkere bliver angriberne, og jo flere Baumkuchen vil til sidst blive fortæret. Kan du lede din besætning til den søde sejr?