Bonkies
Bonkies er et sjovt samarbejdsspil, hvor du og dine abevenner skal indtage solsystemet, mens I bygger løs. Undervejs skal I opføre en masse mærkværdige bygninger på fjerne planeter ved at balancere klodser, så de passer ind i omridset. For at kunne udføre opgaven skal I slå jer sammen med andre rumrejsende dyr og lære at bruge jeres uundværlige værktøjer – en banandreven jetpack og en kraftfuld robotarm. Derudover kan I bruge en masse skøre byggeklodser (magneter, raketter og endda atomfusion er hverdagskost for erfarne astronauter som jer), og I kommer til at arbejde i eksotiske omgivelser, der ikke altid er velegnede til aber. Men hvem har også sagt, at byggeri i rummet er nemt? Lav abekattestreger med dine venner!! Det er ikke nemt at flytte de tunge klodser. Heldigvis kan op til fire venner hjælpes ad med at bære byrden (eller smide den i hovedet på de andre). Lav abekattestreger på egne hånd Skal du vente på, at dine venner bliver klar? Bare rolig! Du kan spille alene i singleplayer-kampagnen! Smarte klodser til enhver situation For at gøre jobbet lidt mere interessant har vi lavet nogle ret besynderlige klodser til dig. Hvis du frygter, at spillet er for nemt, kan du glæde dig til at få en ustyrlig raketklods i hovedet eller forsøge at håndtere en atomfusionsklods. Boost din mesterbygger Du kan se frem til hjælp fra dyr i alle afskygninger, både med og uden tommelfingre! Aber, hunde, katte – måske endda en enhjørning? De glæder sig alle til at lave ballade med dig. Tjen dine bananer Bananer er fremtidens rummad! Skaf dine ved at slå tidsrekorder – hvis du får nok, kan du låse op for nye venner!