Blightbound
Verden er i fare. For århundreder siden besejrede en gruppe legendariske krigere Shadow Titan efter en lang, hård kamp, men glæden varede kort. Shadow Titans sande hensigter blev afsløret da resterne af ham startede Blight; en skrækkelig tåge der forandrer alle levende væsener, som bliver ramt af dens ondskab. Blightbound er et multiplayer dungeon-crawler-spil hvor tre helte skal ned fra deres tilflugtssted i bjergene for at møde Blight - en mystisk og skrækkelig tåge, der omslutter landet. Udforsk håndlavede dungeons, bekæmp mystiske og enorme fjender, find værdifulde genstande og genopliv faldne helte for at udvide dit udvalg af tilgængelige helte. Hver spiller opfylder en specifik rolle på holdet - kriger, snigmorder eller troldmand - for at besejre enorme bosser og løse svære gåder. Kan du samle og fuldføre alle udfordringerne, og besejre Blight en gang for alle? Ansvarsfraskrivelse: Spillere skal have forbindelse til internettet for at kunne spille.