BLACKTAIL
Bliv skovens vogter eller et grusomt mareridtsvæsen. Vær med til at skabe legenden om Baba Yaga, og udlev forhistorien i BLACKTAIL, hvor du oplever en unik blanding af intense bueskyttekampe, magi og dystre historier i en farverig eventyrverden. Du spiller som den 16-årige Yaga, der er blevet beskyldt for heksekunster og derfor er blevet bortvist fra en slavisk middelalderlandsby. Da de levende minder om din fortid vender tilbage som grusomme ånder, bliver du nødt til at jage dem for at løse mysteriet om din egen identitet. - Du bestemmer over landet og indbyggernes skæbne, og du kan se, hvordan dine valg påvirker dine evner i moralsystemet i BLACKTAIL. - Find frem til listige ånder med din trofaste bue og stridshandske, og udkæmp vilde boss-kampe. - Lav pile og eliksirer, jagt vilde dyr, og saml ressourcer for at overleve i den hårde natur. - Find skjulte skatte for at lære mere om dine omgivelser og historien. - Find gamle opskrifter, og bryg eliksirer for at forbedre dine evner og forme din helt egen spillestil.