Blackguards 2
Blackguards 2 er et turbaseret taktisk rollespil med udfordrende kampe på en heksagon-slagmark og en dyster historie om hævn. Vælg din spillestil ved at specialisere dig i nærkamp, distancekamp eller ved at bruge mægtig magi. Planlæg snedige strategier, så du kan overvinde ubarmhjertige fjender. Hver handling har vidtrækkende konsekvenser, og hver beslutning, du tager, bringer dig tættere på vanviddets afgrund.