Autonauts
Rejs rundt i universet for at oprette beboelsespladser på ubeboede planeter med det ene formål at sætte verdener i bevægelse via automatisering. Fra dit rumskib skal du samle træ og sten, så du kan begynde at bygge beboelser. Byg enkle genstande efter blåtryk, og udvid langsomt din hær af arbejdsbotter, som kan hjælpe dig i dine anstrengelser. Form deres kunstige intelligens med et visuelt programmeringssprog, og instruér dem, så de kan begynde opbygningen af din beboelsesplads. Du vil gøre store øjne, når planeten, du har formet, bliver hjemsted for en hel civilisation af arbejdsbotter, der med glæde følger dine ordrer! Udvid yderligere ved at skabe Folk, som er væsner, der kræver hjælp til at overleve. Pres dine arbejdsbotter til det yderste ved at introducere fiskeri, madlavning, huse og tøjproduktion, og hjælp dine Folk til at opnå storhed.