Assault Android Cactus
Når du kører på batteri, skal hvert sekund udnyttes! Assault Android Cactus er et twin stick shooterspil i arkadestil, der foregår i et intenst sci-fi univers. Yngste betjent Cactus er på dybt vand, da hun undersøger et nødopkald og ender op med at være strandet på et sammenbrudt rumfragtskib, der angribes af dets egne robotarbejdere. Du har ingen liv men råder over en mekaniker, hvis batteri hurtigt opbruges. Assault Android Cactus udfordrer dig til at tænke og skyde hurtigt og blander gameplayet fra en western-styled arena med aspekter af japansk-styled kuglehelvede, mens du brager afsted gennem transformerende etaper, massive mesterkampe og en eklektisk besætning på vej til at redde dagen.