Oplev alt, hvad ARK-serien har at tilbyde i denne endelige samling! Tæm og kør oprindelige skabninger, mens du udforsker vilde lande, hold dig sammen med andre spillere for at konkurrere i episke stammekampe, og rejse sammen på det største Dinosaur-fyldte eventyr nogensinde. ARK: The Ultimate Survivor Edition inkluderer ARK: Survival Evolved sammen med disse enorme udvidelsespakker: Scorched Earth, Aberration, Extinction og Genesis Del 1 & 2. Alt opdateret og optimeret med enhver forbedring, der er foretaget siden lanceringen af ​​basisspillet, tilføjelse op til tusinder af timers gameplay! Fra ur-ø-jungler til de futuristiske haver i et interstellært stjerneskib - ethvert spredt miljø er her for dig at erobre! Oplev de hundreder af unikke arter, der strejfer rundt i disse lande, fra forhistorisk til fantastisk, og lær hvordan man bliver ven med disse skabninger eller at besejre dem. Fuldfør din samling af noter og dossierer efterladt af tidligere opdagelsesrejsende for at lære ARK'ernes overraskende historie. Test din stamme og dine dyr i kamp med hver bossudfordring fra franchisen! Har du og dine venner det, der kræves for at overleve den ultimative ARK-oplevelse?