Instruments of Destruction
Slut dig til Sharpe Industries som testkører, og rejs rundt i verden til fjerne forposter, hvor alt skal ødelægges ved hjælp af nedrivningsmaskiner, der er bygget til formålet, som flyvende bulldozere, tanks med firdobbelte raketstyr og ornitoptere med gribekroge. Behersk disse anordninger, og smadr alle bygninger i nærheden i to kampagner og en sandkasse-tilstand. Ødelæg bygninger stykke for stykke, eller benyt dig af eksplosive kædereaktioner med Instruments of Destructions avancerede fysiksystem. Klar dig gennem en actionfyldt kampagne, der er fuld af ødelæggelsesmål. Sæt derefter dine evner endnu mere på prøve i dedikerede highscore-udfordringer, der anvender nye parametre og mål i hvert niveau. Eller tag en pause fra missionerne, og slap af i sandkasse-tilstand, hvor du kan rasere verden i dit eget tempo. Og du kan gøre mere end blot at ødelægge: Byg. Lær, hvordan du designer dine egne maskiner i en dedikeret epilogkampagne, der bringer dig den ultimative oplevelse af at ødelægge. Brug den indbyggede editor til at konstruere ødelæggende køretøjer bevæbnet med kædesave, lasere, kløer, nedrivningskugler, magneter, vortexgeneratorer og meget mere.