Amnesia: The Bunker
HALLOWEEN-OPDATERING Denne opdatering er helt særlig og giver dig NYE FUNKTIONER i Amnesia: The Bunker, som virkelig sætter fut under tingene med nye rædsler og masser en genspilningsværdi. Bemærk: De fleste af disse New Game+-funktioner er kun tilgængelige, efter du har gennemført spillet på hvilken som helst sværhedsgrad. Amnesia: The Bunker er et førsteperson-horrorspil fra skaberne af SOMA og Amnesia. Du er efterladt alene i en trøstesløs bunker under 2. verdenskrig med kun én kugle tilbage i tromlen, og du SKAL trodse de massive rædsler i mørket. Hold liv i lyset for enhver pris, hold ud, og kom ud i live. En virkelig intens horroroplevelse. Stigende spænding Fordyb dig på forskellige måder med at tackle overlevelse. Du spiller som den franske soldat, Henri Clément, og er bevæbnet med en revolver, en larmende dynamolommelygte og andre fattige forsyninger, som du kan samle og lave undervejs. Fyldt med tilfældigheder og uforudsigelig opførsel – ingen spil er de samme. Du bliver jagtet af en konstant trussel, der reagerer på hver eneste af dine bevægelser og lyde, og skal tilpasse din spillestil til dette helvede. Hver beslutning ændrer udfaldet af, hvordan spillet reagerer. Handlinger har konsekvenser. Undslip mareridtet Du skal løse tingene selv i en halvåben verden. Du skal udforske og eksperimentere for at slippe ud. Find ud af, hvad der foregår dernede – hvad er der sket med de andre soldater? Hvor er alle officererne? Hvilket djævelsk mareridt lurer under dette helvede? Afdæk bunkerens mysterier, og lær hver eneste afkrog at kende i dette ondskabsfulde sandkassespil for at forbedre dine odds for at overleve.