Alan Wake Remastered
I denne prisbelønnede filmiske actionthriller begiver den problemramte forfatter Alan Wake sig ud på en desperat jagt efter sin forsvundne kone Alice. Efter hendes mystiske forsvinden fra byen Bright Falls i det nordvestlige Stillehav, finder han sider af en gyserhistorie, som han angiveligt har skrevet, men som han ikke kan huske. Wake bliver snart tvunget til at sætte spørgsmålstegn ved sin forstand, da historien side for side bliver sand for hans øjne: en fjendtlig tilstedeværelse af overnaturligt mørke overtager alle, som den finder, og vender dem mod ham. Han har intet andet valg end at konfrontere mørkets kræfter bevæbnet kun med sin lommelygte, en pistol og resterne af sit sønderrevne sind. Hans mareridtsagtige rejse for at finde svar på det sindssyge mysterium, han står over for, vil føre ham ind i nattens skræmmende dybder. Alan Wake Remastered tilbyder den komplette oplevelse, med hovedspillet og dets to historieudvidelser - The Signal og The Writer - i fantastisk ny 4K-visualisering. Den spændte, episodiske historie er fyldt med uventede drejninger, hjerteskærende cliffhangers og intense udbrud af kampe, hvor der skal mere end kugler til at forvise mørket. Spillets mellemsekvenser, skæve figurer og de majestætiske udsigter i detr nordvestlige Stillehav er blevet forbedret for at give en oplevelse, der leverer lige så meget på det visuelle indtryk som på den foruroligende atmosfære.