Absolute Drift: Zen Edition
Dette er en køreoplevelse som ingen anden. Gå fra at være en lærling til at blive mester-drifter mens du finpudser dine evner i en smuk minimalistisk verden. Rejs fra lufthavne og havne til en flydende metropol i jagten på nye biler og endnu større udfordringer. Slap af til mere end 3 timers elektronisk musik fra C41 og Nyte. Pres dig selv til grænsen på drifting-baner og vilde bjergveje mens du arbejder på at låse op for trofæer og elite midnats-events. Drift sammen med spøgelser af verdens topspillere, eller styrk dine evner ved at blive bedre end dit eget spøgelse. Dine køreevner vil blive udfordret ved hvert sving indtil du endeligt bliver en mester-drifter.