Formula Legends
Formula Legends tager dig med på en rejse gennem sportens mest ikoniske epoker. Fra de brølende maskiner i 60’erne til nutidens banebrydende teknologi – oplev udviklingen af formelræs i en smukt stiliseret verden. 🏎️ Kør Gennem Tiden Sæt dig bag rattet i 16 legendariske biler, hver inspireret af ikoniske design fra 60’erne til i dag. Hver model indfanger følelsen af sin æra. 🏁 Ikoniske Baner, Genopfundet Kør på 14 dynamiske baner, inspireret af historiske racersteder. Fra solbeskinnede lystbådehavne til dramatiske højdeforskelle – disse baner blander nostalgi med friske nye vinkler. 🌧️ Behersk Elementerne Våde asfaltbaner. Strategiske pitstop. Skiftende epoker. Du får brug for mere end fart – finjustér dit racecraft, fra batteristyring til slipstreaming, og jagt det perfekte løb. 🏆 Legender Bag Rattet Hver æra har sine helte. Kør med fiktive kørere inspireret af virkelige legender – hver med unikke hjelme og evne-perks: dækmestre, regnspecialister og pitstopstrateger. 📖 En Rejse Gennem Racerhistorien Genoplev i Story Mode de afgørende øjeblikke i formelræsens historie. Deltag i epoke-baserede mesterskaber, mestre klassiske biler, og skriv dit navn i motorsportens historiebøger. 🎮 Konkurrér Skab dine egne løb og mesterskaber, kæmp dig op ad globale Time Attack.