MXGP 26 - The Official Game
EN OFFICIEL REPRÆSENTATION AF MXGP-LICENSEN: Spil som dine yndlingskørere, og kør på alle sæsonens 19 officielle baner i MXGP- og MX2-kategorierne. Hvert sving, hvert hop og hver sektion af banen er blevet genskabt med uovertruffen præcision for at transportere dig direkte ind i hjertet af den officielle sæson. EN GRAFISK REVOLUTION: For første gang nogensinde rykker MXGP-serien op i højeste gear med den nye Unreal Engine 5. Resultatet? En spektakulær grafisk evolution, der genopfinder genrens standarder. Lyssætningen, teksturerne og de miljømæssige detaljer vil gøre dig målløs. Kørernes animationer, som er mere smidige og naturlige end nogensinde før, vil få dig til at føle, at du rent faktisk sidder på motorcyklen. BANEN VÅGNER TIL LIVE: MASTER DYNAMISK DEFORMATION Dette er DEN helt store, banebrydende nyhed! For første gang nogensinde reagerer terrænet på hvert eneste hjulspor i realtid. Grav dybe runder, skab nye linjer og lær at mestre dem. Banen udvikler sig konstant, hvilket vil sætte dit talent og din tilpasningsevne på en hård prøve, da indvirkningen på fysikken er reel – og du bliver nødt til at tilpasse dig de skiftende baneforløb. SPILTYPER DER SKABER DIN LEGENDE: Finpuds dine scrubs og whips i frihed i Compound, eller jagt den hurtigste omgangstid i Time Trial. Føler du dig konkurrencelysten? Snup holeshot'et i et Quick Race mod et felt af 20 vilde kørere, og kæmp for at holde din position over længere eller kortere heats. Udlev dine drømmes sæson, og snup den røde nummerplade (red plate) i Championship-mode. Og endelig, når bommen falder i Online Multiplayer, kan du vise hele verden, hvem der er planetens bedste kører med en global rangliste.