A Plague Tale Bundle
A Plague Tale: Innocence Følg den anmelderroste fortælling om den unge Amicia og hendes lillebror på en hjertegribende rejse gennem vores histories mørkeste timer. Amicia og Hugo, der jages af inkvisitionens soldater og er omringet af ustoppelige rottesværme, lærer at kende hinanden godt og stole på hinanden. De kæmper for at overleve trods overvældende odds og må kæmpe for at finde en mening med denne brutale og utilgivende verden. A Plague Tale: Requiem Tag på en hjerteskærende rejse ind i en rå, flot verden, og oplev prisen for at redde dem, du elsker, i en desperat kamp for overlevelse. Slå til fra skyggerne, eller slip helvedet løs, med forskellige våben, redskaber og overjordiske kræfter.