The Many Pieces of Mr. Coo
Mr. Coos verden The Many Pieces of Mr. Coo er et surrealistisk grafisk point'n'click-eventyr. Hr. Coo er fanget i en underlig, meningsløs verden, og han har brug for din hjælp for at komme ud af den - men først og fremmest skal han finde alle sine stykker og blive hel igen!- Der kan være en filosofisk strid bag alt dette nonsens, men med alle de kaotiske monstre, skøre robotter og enøjede damer er det lidt svært at sige. Med en forbløffende og farverig håndtegnet 2D-tegneseriekunst og en surrealistisk og finurlig historie, fuld af absurd humor, skøre figurer og skøre situationer og innovative gåder, er The Many Pieces Mr. Coo et frisk bud på den grafiske adventure-genre, der vil samle både veteraner af disse spil og nybegyndere. Mr. Coo og dette spil er kreationer af den anerkendte kunstner Nacho Rodríguez. Rodríguez er 2D-animator og instruktør og er blevet nomineret til Goya Awards for sin kortfilm "A lifestory". Han var også ledende animator på spillet O.zen hos Ubisoft. Mr. Coo er en af hans mest berømte figurer, som har optrådt i flere sjove kortfilm.