NASCAR Arcade Rush
Bæsterne fra NASCAR er sluppet løs! Spændingen ved NASCAR møder spændingen ved arkaderæs i et nyt spil, der sætter dig i førersædet i en helt ny NASCAR-oplevelse med nydesignede, ikoniske racerbaner med uovertruffen højhastighedsaction! Spillets hovedindhold: - Virkelige NASCAR-baner, der er fuldstændig nydesignet med sving, hop, nitroboosts og sjov i et hæsblæsende tempo! Oplev Talladega Superspeedway, Daytona International Speedway, Darlington Raceway, Martinsville Speedway, Homestead-Miami Speedway og mange flere baner på en helt ny, sjov og dynamisk måde! - KÆMPE udvalg af hestekræfter! Vælg mellem en komplet udvalg af bilmodeller, der spænder over 75 års stockcar-racing fra 50'erne og frem til i dag! - Tusindvis af tilpasningsmuligheder, lige fra lakeringer og nye fælge til spoilere, visuelle effekter og meget mere! Plus design af kørerdragter, farver og hjelme! - Robuste singleplayer-tilstande: Career NASCAR Cup Series, Quick Race og Time Attack. - Spændende lokal multiplayer for to spillere samt online multiplayer for 12 spillere.