Halo Wars: Definitive Edition
Halo Wars: Definitive Edition er en forbedret udgave af det klassiske strategispil i realtid, der er opdateret til at køre på Xbox One og Windows 10. Det udspiller sig i begyndelsen af den velkendte krig mellem Covenant og UNSC, der havde en central rolle i FPS-spillene i Halo-serien. Halo Wars: Definitive Edition giver et unikt perspektiv på krigen og sender nye helte ud på slagmarken. Tag kontrollen over store Halo-hære, og før dem til sejr i actionfyldte krige. Halo Wars: Definitive Edition har forbedret grafik, nye gennemførelser og alle DLC'er til det banebrydende strategispil. Genoplev den episke historie, eller udkæmp storslåede kampe i multiplayer med hære af kraftfulde Halo-tropper.