Yooka-Replaylee
Drag ud på et episk 3D-samleeventyr med Yooka og Laylee! Yooka-Replaylee er fyldt med nye moves, mere historie, spændende ufordringer, hemmeligheder og mere end dobbelt så mange samlerobjekter, du skal finde. Kan du hjælpe dem med at redde verdens største skat? To usandsynlige skattejægere genfortæller historien om deres største eventyr; hvordan de styrtede ned med deres rumskib og opdagede den måske mest værdifulde bog i universet kun for at have dens Pagies stjålet af en grådig kapitalist, Capital B. Begiv dig ud på et skørt eventyr hen over mange fantastiske og fantasifulde verdener, fyldt med farverige figurer og tonsvis af funklende samlerobjekter, mens du redder verdenen! INDHOLD: HISTORIEN GENFORTALT – Her kommer den gakkede og pyntede historie fra Yooka og Laylee, mens de genkalder sig deres eventyr! Historien fortælles i en helt ny historiestil, hvor nye sekvenser bliver introduceret løbende gennem spillet. DOBBELT SÅ MANGE UDFORDRINGER OG PAGIES – Nye områder er blevet tilføjet; helt nye udfordringer er blevet tilføjet, mens gamle er blevet forbedret eller fjernet fuldstændig. Samlerobjekterne er blevet omfordelt rundt om på alle niveauer, og antallet af Pagies, du kan finde, er blevet fordoblet! OVERHALING AF GAMEPLAYET – Antallet af moves er blevet justeret, skærpet og opgraderet, inkl. nye moves og komboer for en flydende og udtryksfuld platformsstil. Nye kamerafunktioner og forbedringer gør det nemmere at tage billeder af spændingen. REXTRO BYTES BACK – 2 spil i 1! Tag styringen i Rextro i dette private, isometriske platformsspil for at få funklende forbedringer! Find skjulte arkadespil gemt rundt om i eventyret, og løs gåderne, platformene og krybendefor at blive din egen computerspilshelt! NY SAMLEVALUTA – Nu kommer Q.U.I.D.S! Capital Bs uduelige håndlangere har tabt deres hårdttjente mønter over det hele. Indsaml Hivory Towers' officielle møntfod, og brug dem på spillets mest vellidte, tænkende automat. Eller påtag dig en af Coinelius' mange miniudfordringer! BEVÆG DIG RUNDT I VERDENEN – Den nye eventyrerjournal hjælper dig med at finde ALT skjult i spillet. Og find bogmærker, så du hurtigt kan rejse fra sted til sted uden at fare vild! Brug dine Q.U.I.D.S til at købe hints om lokationen for flere udfordringer – kan du finde alle 300 Pagies!? VENDI HAR MASSER AT TILBYDE – Tonics er tilbage med nye smagsvarianter! Nu kan du bruge spilændrende forbedringer, så du kan tilpasse dit spil og få fordele baseret på din spillestil. Og som om det ikke var nok, kan du også klæde dig stadsligt på! Vendi har nye kollektioner af merchandise til den moderne og modebeviste eventyrer. ET DRØMMENDE ORKESTRALSK SOUNDTRACK – Den originale musik fra berømte computerspilskomponister som David Wise, Grant Kirkhope, Steve Burke vender tilbage, men denne gang som smukt arrangerede orkesterværker med nogle nye numre fra Dan Murdoch og Matt Griffin. Så få renset ørerne.