Wreckfest Pre Order
Fordele ved forudbestilling: Selve spillet samt den postapokalyptiske forudbestillingsbil! Bryd reglerne, og giv den gas i racerspillet uden sidestykke: Wreckfest! Glæd dig til storslåede biluheld, tætte dyster til målstregen og helt nye måder at bøje metal på. Det er unikke øjeblikke, som du kun kan opleve i Wreckfest, hvis realistiske fysiksimulator er udviklet af legendariske Bugbear, som også gav dig FlatOut 1 og 2! Brænd gummi, og knus metal på den ultimative kørelegeplads!