Modified Monsters Car Pack
Denne samling af fem baggårdsbyggede køretøjer tilbyder en blanding, der får dig til at øffe af glæde! Skab frygt med den vilde monstertruck, eller fræs ud på slagmarken i en fyldt udstyret militær-pickup! Brænd gummi af som de professionelle med en dragster, eller få sjove oplevelser i mini-racerbilen! Og husk nu at prøve grisebilen. Du bliver stegt! Denne DLC-pakke er også en del af Season Pass.