Wreckfest Complete Edition
Denne udgave indeholder grundspillet, Wreckfest, samt alt DLC fra Season 1 & 2! Wreckfest: Racerløb med nærkontakt, når det er allerbedst! Oplev episke sammenstød, neglebidende opgør over mållinjen og helt nye måder at bøje metal på! Season 1 & 2 indeholder: - 32 spændende fartøjer - 20 vanvittige tagdekorationer - Biltilpasningspakker med nyt panser, fælge og meget mere 9 af bilerne udkommer efter udgivelsen af Complete Edition.