Worms W.M.D
Worms er tilbage i deres mest destruktive spil. Worms W.M.D har flot håndtegnet 2D-grafik, nye våben, køretøjer, bygninger og mulighed for at fremstille genstande samt gensyn med nogle af de mest populære våben og spiloplevelser. Det bliver ormegodt! Orm dig gennem 30 baner i kampagnen, hvor sværhedsgraden stiger konstant, så det gælder om at bruge hele det store arsenal af nye og klassiske våben. Brug køretøjer for at skabe kaos blandt fjenden, og udnyt bygningerne for at få et taktisk forspring i kampene på slagmarken! Kæmp mod op til fem modstandere i vanvittige, taktiske kampe med op til otte orme på hvert hold. Du kan både spille lokale spil og online multiplayer, inklusive kampe på ranglister. Mas modstanderne flade med Betonæslet. Spræng dem i småstumper med Den hellige granat. Brug helikoptere for at sende en byge af ild ned over fjenden, eller pulverisér dem med kampvognen. Med adgang til mere end 80 forskellige våben og tilbehør er det her Worms, når det er bedst! Indeholder følgende: Vidunderlige 2D-grafik – oplev den hidtil bedste implementering af Worms-formlen med helt nye orme og fantastisk 2D-grafik. Køretøjer – kampene bliver endnu vildere med de køretøjerne, som er med i serien for første gang. Fræs gennem landskabet i vilde kampvogne, lad bomberne regne ned over fjenderne fra helikoptere og meget mere! Bygninger – få et taktisk forspring ved at sende dine orme i skjul i en af bygningerne, hvor de er beskyttet mod direkte angreb! Fremstilling – nu er det slut med at trille tommelfingre, når det er modstanderens tur! Snup de materialekasser, der falder ned fra himlen i løbet af spillet, og lav opgraderede versioner af genstande som Det elektriske får, Bazooka-tærten og Den hellige mine, som du kan bruge mod fjenden! Den klassiske Worms-fysik og spiloplevelse – vores helt nye spilmotor genskaber stemningen fra de mest populære indslag i serien og byder på et gensyn med det højtelskede Klassisk ninja-reb. Nye og klassiske våben – få adgang til mere end 80 forskellige våben og tilbehør, inklusive en lang række klassikere og nye opfindelser som Tvivlsomt telefonbatteri, Uønsket gave og OMG-angreb. Monterede våben: Som om 80 våben ikke var nok! Du finder en lang række forskellige våben rundt omkring i landskabet, så din krigsglade orme kan gøre endnu MERE skade! Hysterisk sjove kampe i singleplayer og online- og lokale multiplayer – Worms W.M.D er skydeklar og har et arsenal fyldt med træningsmissioner, kampagnemissioner og udfordringer til spillerne. Træn dine orme, og gå online, hvor du kan skabe kaos i multiplayer-spil, inklusive kampe på ranglister med op til seks spillere med otte orme i hver kamp!