World of Warships: Legends — Japansk styrke
Lad en garvet kommandør overtage roret i dit japanske skib! Dette sæt vil give dig en Japanese Commander-kasse, der med garanti vil indeholde en japansk kommandør, samt sløringer og forfremmelsesordrer. Denne pakke indeholder: - 1x Japanese Commander-kasse - 5x Imperial Japanese Navy-sløringer - 3x forfremmelsesordrer Noget indhold, som boostere, kommandør xp, sløringer etc., er kun synligt, når der opnås et bestemt kontoniveau i spillet. Bemærk også at noget indhold som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kun kan bruges på platformen, hvor de blev købt. Du kan kun modtage denne DLC én gang.