ORMAN ELFLERI
WOOD ELVES-racen kommer med en unik AI og unikke spillere (Passers, Wardancers, catchers, linemen og Treeman) og med egne stjernespillere: Dolfar Longstride og Jordell Freshbreeze! Elverne er utroligt adrætte og næsten lige så hurtige som Skaven. At undvige andres tacklinger er barneleg for dem. Særligt for Wardancers, hvis evne til at gennemtrænge modstanderes forsvar næsten er usammenlignelig. Elverne er fremragende til at løbe forbi og til at gribe. Deres spil kunne blive et sandt mareridt for andre hold, der ikke er så adrætte og hurtige som dem. Treeman er nok den stærkeste spiller i hele Blood Bowl. Han er udstyret med en usædvanlig naturlig styrke, som kun meget få spillere kan konkurrere mod. Treeman er dog utrolig langsom og har en dårlig vane med at slå rod midt på banen. Hvis det sker, vil han ikke kunne bevæge sig ... overhovedet.