Blood Bowl 2
TOUCHDOWN! Blood Bowl 2 slår Warhammer og amerikansk fodbold sammen i en eksplosiv cocktail af turbaseret strategi, humor og brutalitet, tilpasset fra Games Workshops berømte brætspil. Blood Bowl 2's nye grafikmotor og dramatiske realisering skildrer troværdigt raseriet og intensiteten i de klassiske Blood Bowl-kampe. Før det berømte stjernehold Reikland Reavers tilbage til storhed i en ny solohistoriekampagne ledsaget af de morsomme kommentatorer Jim & Bob. Hver kamp er unik med uventede begivenheder, der konstant fornyer oplevelsen! Single- og multiplayer-tilstandene er rigere end nogensinde. I online persistent mode mod spillere (eller offline mod AI) kan du skabe og styre dine egne teams bestående af otte racer fra Warhammer-verdenen - mennesker, orker, dværge, rottemænd, Skaven, High Elves, Dark Elves, Chaos og nytilkomne Bretonnians - og opnå XP og låse op for nye færdigheder. Online kan du organisere dine helt egne mesterskaber og handle med dine spillere for at skabe dit drøm-hold!