Windstorm: Start of a Great Friendship Remastered - Complete Edition
Tag på et uforglemmeligt eventyr med denne Complete Edition, som indeholder spillet ''Windstorm: Start of a Great Friendship - Remastered'' og den magiske DLC ''Winter Wonderland''. Nyd at udforske året rundt med Windstorm, fra frodige sommerstier til fortryllende snelandskaber, mens du oplever det spændende liv i den smukke alperegion.