My Little Pony: Et mysterium i Zephyr Heights
Oplev venskabets magi i et mystisk eventyr for en eller to ponyer. Spil som Sunny, Hitch, Izzy, Pipp, Zipp eller Misty, og brug særlige evner til at udforske Zephyr Heights, et glimtende himmelkongerige fuld af spændende opgaver og samleobjekter. Hvis alle ponyer arbejder sammen, kan de stoppe den ustabile magi, der forvandler telefoner til pizzaer, bryder tyngdeloven og sprøjter med farver overalt! Du kan også have det sjovt med dine ponyvenner i minispil som Pipps fotoshoot og Sunnys smoothielevering, plus et skab fuld af tilbehør, som du kan style dine figurer med.