Wild Card Football
Football for alle! Wild Card Football er en sjovt football-spil i arkadestil med holdfokuseret 7v7-gameplay med det unikke Wild Card-system, der giver dig mulighed for at ændre spillets gang på ét øjeblik med særlige power-ups og regelsmadrende færdigheder. Med et optimeret regelsæt, hold og dragter, som kan tilpasses, autentiske pro-spillere og bombastiske træk kan spillere vise, hvad de dur til på tværs af singleplayer- og konkurrencepræget multiplayer-spiltyper, og bruge Wild Cards til at redefinere football-genren og gå amok i hæsblæsende action. HOVEDFUNKTIONER Skab dit drømmehold – Vælg blandt hundredvis af professionelle spillere, der er genskabt i en Playrounds-stil, og saml det ultimative hold til 7v7-kamp. Kæmp dig gennem forskellige udfordringer og begivenheder for at låse op for nye spillere og andre spændende belønninger. Spil dine Wild Cards – Fyr den af med over 150 Wild Cards, som kan vende kamplykken på ét sekund. Du kan bruge specielle angreb som at hidkalde mure eller gøre din spiller usynlig, styrke dit holds stats på det helt rigtige øjeblik eller spille et Rule-Breaker-kort og vende reglerne på hovedet. Bliv en mester - Bevis dine evner i singleplayer-sæsontilstand, konkurrer i online multiplayer med matchmaking crossplay, eller udfordr dine venner derhjemme om retten til at prale i lokal multiplayer. Detaljeret tilpasning – Tilpas dit holds logo, uniformer og farver, vælg dit hjemmestadium, og opbyg unikke spilbøger og Wild Card-decks for at udarbejde den perfekte strategi.