Barton Lynch Pro Surfing
Barton Lynch Pro Surfing er et sportsspil, hvor du skal dyste mod verdens bedste surfere på de mest eksotiske steder på planeten. Den omfattende verdensturné indeholder et dybdegående leaderboard og sportskommentarer, eller hvis du foretrækker at free-surfe, kan du bare cruise rundt på de enorme steder i stedet. Banebrydende grafik møder hardcore fysik og smukt brutale bølger. Pump-kontrol bruger bølgens kraft, så du kan surfe hurtigere og låse op for flere moves. Mere fart = flere bevægelser! Tilpas din egen karakter til mindste detalje, eller spil som nogle af nutidens bedste professionelle, herunder: Yago Dora, Clay Marzo, Nathan Florence, Soli Bailey, Mahina Maeda, Vahine Fierro, Felicity Palmateer og selvfølgelig den legendariske verdensmester, træner og Pro Surfing-kommentator Barton Lynch.