West Escape: Rancher DLC
Med denne DLC låser du op for: - Sølvnegl til X2 værktøjsdmg - Sjælden shotgun - Sjælden rancherhat - Ualmindelig ranchervest - Ualmindelige rancherbukser - Ualmindelige rancherstøvler - 500 ædelsten Gør dig klar til det ultimative eventyr!