Weapon skin - Africa Tech
Få den eksklusive våbenoverflade, og udvid dine våbentilpasningsmuligheder endnu mere. Dine unikke overflader kan bruges med alle snigskytteriffler i single- eller multiplayer. Løft din snigskyttekarriere op på det næste niveau. Dette DLC indeholder en eksklusiv våbenoverflade – Africa Tech.