SNIPER Ghost Warrior 3
Følg med bag fjendens linjer i det ultimative moderne militærskydespil. Gennemfør missionerne på din egen måde i en nådesløs åben verden. Spil som snigskytte: Nedlæg dine mål fra lang afstand. Tag højde for kikkertsigtets placering, dit åndedræt, din kropsposition samt vindhastigheden og vindretningen. Du kan også vælge våben og patroner. Spil som spøgelse: Snig dig ind på dine fjender, og nedlæg dem lydløst med en bred vifte af angreb. Du kan snige dig på flere måder og blandt andet benytte avanceret dronerekognoscering og vertikal navigation. Spil som kriger: Anvend et stort udvalg af avancerede våben, og tilpas dem, så de passer til missionen og din egen personlige spillestil. Vælg mellem stormgeværer, haglgeværer, maskingeværer og sprængstoffer. Spil som alle tre: Du er en amerikansk snigskytte, der bliver indsat bag fjendens linjer i Georgien tæt på den russiske grænse. Nådesløse krigsherrer har overtaget en del af området, og det er op til dig at forhindre, at hele landet ender i kaos. Udforsk en stor åben verden med dynamisk vejr og en dag/nat-cyklus, der påvirker spillet og dine beslutninger. Sniper Ghost Warrior 3 er en historie om broderskab, tro og forræderi i et land, der er ramt af borgerkrig.