Wax Heads
MEDRIVENDE HYGGE-SIM I EN PUNKVERDEN Fordyb dig i en emotionel og opløftende fortælling om fællesskab, musikalske mysterier og livet som underdog. Hjælp søde, men ubeslutsomme kunder med at finde den perfekte plade, mens du diskuterer alt inden for musik med dine elskede kolleger. Det er dit job at hjælpe Repeater Records med at finde rytmen igen! ORIGINALT FEDT SOUNDTRACK Sæt nålen på et fyldigt soundtrack med masser af originale numre, der spænder over mange genrer, bands og epoker. Hver eneste sang fra de upolerede kælderhits til de eventyrlige indie-perler er komponeret til at føles som det pureste nostalgiske guld. Det er en playliste, der er skabt til at køre i ring i dit hoved, længe efter du har fået fri. HÅNDPLUKKET PLADESAMLING Grav dig igennem kasser proppet med over 80 håndtegnede album, kærligt udtænkte bands og liner notes, der belønner nysgerrighed. Samtlige plader har deres egen personlighed, historie og fanbase. Myrdede det skandinaviske metalband Jarhead virkelig deres forsanger og puttede hans hoved i en krukke? Er det sandt, at rapperen RXXX engang var vært på børne-tv? Har nogen nogensinde set Mimi? EN BROGET FLOK AF ELSKELIGE SÆRLINGE Repeater Records bemandes og besøges af et evigt rend af excentrikere, musiknørder og kaotiske stamkunder. Alle karakterer er bristefærdige af personlighed, særheder og tvivlsomme meninger om, hvad der er "rigtig musik". Lær dem at kende, og nyd deres humor. De er trods alt butikkens sjæl! GRAV DIG IGENNEM KASSEVIS AF GÅDER Fra kundehenvendelser til butikstosserier – du kommer til at dykke ned i en bred vifte af hyggelige gåder. Find ledetråde, og gå på jagt efter den perfekte musik ved at gennemgå plader, scrolle på sociale medier og læse lokale musikmagasiner. Du kan endda risikere at måtte agere lysmand for lokale bands, designe koncertplakater og pakke ordrer! BAG WAX HEADS Patattie Games er en indie punk-duo, der består af de to udviklere; kreativ doodler Murray Somerwolff (Welcome to Elk, Spitkiss, Dead Pets Unleashed) og kreativ programmør Rothio Tome (tidligere developer support engineer hos UNITY og spansk GameDev-streamer).