Oplev Watch_Dogs – fænomenet fra 2014 – i den største udgave nogensinde! I rollen som den geniale hacker Aiden Pearce kan du bruge Chicago som det ultimative våben i kampen for at få din hævn. I Complete Edition får du spillet, Season Pass, adgang til en ny spiltype, våben, kostumer og missioner samt muligheden for at spille som den legendariske hacker T-Bone i en helt ny kampagne!