Verlore Slange - Bundle
2 diametralt modsatte riger smeltet sammen. En af ro, mystik og opdagelse. Den anden af ​​vold, adrenalin og overlevende absurde skabninger. Kan du erobre hele det spektrum, som disse 2 verdener tilbyder? Er du klar til en rejse, der vil sætte dig på prøve på flere måder, du kan forestille dig? Denne pakke inkluderer de fulde spil til både Booom-Slang! og 'n Verlore Verstand.