Verlore Drome van Slange - Bundle
3 vidt forskellige verdener, 3 mystificerende forskellige oplevelser og 3 helt forskellige typer udfordringer. Er klar til at tage denne gigantiske udfordring op og sætte dig selv på den ultimative prøve. Fra at rejse i mystiske riger, udforske drømme og løse andre-verdslige gåder til at indtage en arena af mutante væsner og blive den ultimative kriger i et spilshow til døden. Denne pakke vil helt sikkert sætte alle dine færdigheder på prøve! Denne pakke inkluderer de fulde spil til Booom-Slang!, Tyd wag vir Niemand og 'n Verlore Verstand.